Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentówZnika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentówZnika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentówZnika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów
Będzie efektywnie. Ale czy dla wszystkich korzystnie? (fot. Pixabay)

Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów

Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wiadomo już, że nastąpi przejęcie polskiej części Tesco przez sieć dyskontów Netto. Trwa połączenie marek Orlen i Lotos, a już jasne jest, że za parę lat w użyciu pozostanie tylko ta pierwsza. Likwidacje marek, fuzje, konsolidacje mogą być dobre w krótkiej perspektywie, z księgowego punktu widzenia. Na dłuższą metę, jeśli takich decyzji jest dużo, tracą na tym konsumenci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się