„Po co Ci logo” – ukazał się ciąg dalszy poradnika autorstwa Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego
  • 0
  • 1
30.04.2021

„Po co Ci logo” – ukazał się ciąg dalszy poradnika autorstwa Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego

Właśnie ukazała się kontynuacja e-booka „Po co Ci logo” autorstwa grafika, ilustratora i projektanta Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Może służyć jako podręcznik oraz źródło refleksji na temat zagadnień związanych z projektowaniem logotypów.

Książka powstała z tekstów autora pisanych przez ostatnie 5 lat, publikowanych w większości na blogu alw.pl. Jak pisze Włoszczyński, „nie ma tu złotych recept, jest jednak wiele wskazówek do przemyślenia: jak pewnych rzeczy nie robić, czemu warto czytać regulaminy konkursów czy na co warto zwracać uwagę, oddając i przyjmując projekt”.

Autor omawia w niej trendy projektowe, zagadnienia heraldyczne i związane z promocją miast i regionów, a także kwestie, które należy brać pod uwagę, przystępując do konkursów. Nie daje prostych odpowiedzi, lecz raczej na wielu przykładach daje wskazówki, jakimi należy się kierować.

E-book jest dostępny na stronie e-bookowo.pl/poligrafia/po-co-ci-logo-2.html.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.

O autorze:

Andrzej-Ludwik Włoszczyński – projektant grafik, ilustrator, doradca, freelancer.

50 lat pracy zawodowej, m.in.:

  • 10 lat jako grafik w Państwowym Instytucie Wydawniczym,
  • 15 lat prowadził autorską pracownię projektową,
  • 3 lata wykładowca projektowania znaku i identyfikacji wizualnej w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Autor opracowania „Projekt ORLI DOM – studium koncepcyjne wersji użytkowych herbu i godła RP”, książki „Po co Ci logo”. Współautor książki „Wizerunek miasta”.

 

  • 1
„Po co Ci logo” – ciąg dalszy poradnika

„Po co Ci logo – ciąg dalszy”

29 kwietnia 2021