Credit Agricole wybrał Mindshare do obsługi w Internecie
  • 0
  • 1
13.05.2022

Credit Agricole wybrał Mindshare do obsługi w Internecie

Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań internetowych. Od marca 2022 r. współpracuje w tym zakresie z agencją mediową Mindshare Polska.

Od tego roku mocno przyspieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w Internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

  • 1
Credit Agricole wybrał Mindshare

Credit Agricole wybrał Mindshare

13 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2022

Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry

Zakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.