Szminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferzeSzminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferzeSzminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferzeSzminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferze
L’Oreal stara się zbliżyć do społeczności vlogerek (kadr z filmu EnjoyPhoenix)

Szminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferze

Szminka i tusz dla vlogera – L’Oreal we vlogosferze
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Mają miliony wyświetleń i ogromne grupy własnych odbiorców. Radzą, jak dbać o urodę i jakich kosmetyków używać. Robią to, nagrywając filmy umieszczane później na YouTube i w innych serwisach społecznościowych. Vlogerzy budzą coraz większe zainteresowanie dużych marek, które usilnie poszukują sposobów walki z aplikacjami blokującymi reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się