Maybelline New York wybiera MullenLowe Warsaw
  • 0
  • 1
12.04.2022

Maybelline New York wybiera MullenLowe Warsaw

Marka Maybelline New York rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wygrała go agencja MullenLowe Warsaw.

Działania obejmą:

  • strategię i kreację kampanii produktowych i wizerunkowych marki w kanałach internetowych,
  • wsparcie aktywacji i działań w ramach łączenia świata on- i offline.

Agencja MullenLowe Warsaw już pracuje z markami L’Oreal (Garnier, Mixa, Nyx, Maybelline New York) w zakresie obsługi stron internetowych i e-commerce.

  • 1
Maybelline New York wybiera MullenLowe Warsaw

Maybelline New York wybiera MullenLowe Warsaw

12 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2022

Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktów

Sieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.