Peugeot zmienia logo
  • 1
  • 1
26.02.2021

Peugeot zmienia logo

Peugeot zaprezentował nowe logo. Teraz znakiem producenta samochodów będzie głowa lwa pozbawiona efektu trójwymiarowości.

Nowe logo marki Peugeot nawiązuje do tego z lat 60. Znak można już było oglądać na koncepcyjnym modelu retro e-Legend z 2018 r.

Nowy znak pojawi się początkowo w materiałach promocyjnych marki i dealerów, a później wprowadzony zostanie do pojazdów seryjnych. Pierwszym modelem z nowym logo będzie hatchback 308, który ma mieć premierę w najbliższych miesiącach. Do końca 2023 r. wszystkie witryny salonów dealerów mają zmienić wygląd.

  • 1
Peugeot

Nowe logo marki Peugeot

26 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2021

Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z badania potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+

W grudniu 2020 r. Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przeprowadziła badanie dotyczące sytuacji zawodowej osób powyżej 50. roku życia w branży marketingowej. Wielowątkowość badania dotknęła zarówno tematu rynku pracy, jak i kompetencji. Pozwoliła także na zebranie dobrych praktyk oraz wskazanie wyzwań i korzyści płynących z zatrudnienia silversów.