Badanie rozpoznawalności i wizerunku Igi Świątek
  • 0
  • 6
14.10.2020

Badanie rozpoznawalności i wizerunku Igi Świątek

Zwycięstwo Igi Świątek w finale French Open wzbudziło ogromną radość Polaków, a zainteresowanie zawodniczką znacznie wzrosło. Konsorcjum firm Sport Management Polska oraz Sport Analytics przeprowadziło badanie dotyczące rozpoznawalności i wizerunku tenisistki. Okazuje się, że jest ona rozpoznawana przez 61% Polaków w wieku 18–54 lata. 57% rodaków uważa jej sukces za historyczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49758 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 października 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2020

Fundacja Białoruski Dom inicjuje akcję „Happy Mother’s Day, Belarus”

Ruszyła akcja Białoruskiego Domu „Happy Mother’s Day, Belarus”, wspierana przez polski rząd. Jej inicjatorzy będą zachęcać międzynarodową społeczność do wysyłania kartek obrazujących to, co dzieje się obecnie za naszą wschodnią granicą, do największych światowych mediów i organizacji. Przedsięwzięcie zainaugurowano symbolicznie 14 października, czyli w dniu, w którym na Białorusi obchodzony jest Dzień Matki.

13 października 2020