- 0
- 14
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze i „przełamuje bariery”
W zeszłym roku marka Converse zainaugurowała akcję „City Forest”. W jej ramach w wielu miastach na całym świecie powstały murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza. W tym roku kontynuuje akcję.
W globalnej kampanii w 2021 r. Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze, których przesłanie jest jednoznaczne: przełamywanie barier. Do udziału w akcji zaproszono All Stars – kreatywną społeczność z całego świata, która działaniami i twórczością inspiruje markę oraz udowadnia, że poprzez sztukę można poruszać ważne tematy.
W tym sezonie do All Stars dochodzą kolejni artyści, którzy stoją za projektami murali. Zostali zaproszeni do kampanii ze względu na ich styl, a przede wszystkim na fakt, że są inspiracją. Inspiracją nie tylko w kontekście sztuki, ale też działań, które zmieniają świat.
W Polsce pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego. Stworzony został przez Beatę Śliwińską (Barrakuz). Artystka w swoim dziele skupiła się na wychowaniu. „Raise boys and girls the same way” to apel o równe traktowanie niezależnie od płci. Połączone dłonie symbolizują różne grupy, które, łącząc siły, mają wpływ na naszą przyszłość. A cel jest jeden – równość. Tę wartość możemy osiągnąć poprzez przełamywanie barier i wspólne działania.
Kolejny projekt stworzony przez Ewę Moś i Alka Morawskiego powstanie przy warszawskiej Patelni w okolicach stacji metra Centrum. Dwoje artystów łączy siły w celu pokazania tego, że różnice pomiędzy płciami nie są ważne, wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi.
W tym roku w Polsce powstaną jeszcze kolejne murale pod patronatem Converse. Wszystkie z zastosowaniem farb oczyszczających powietrze. Informacje o bieżących realizacjach będą pojawiać się na profilach marki w mediach społecznościowych.
Kampania Converse to część globalnej akcji mającej na celu rozpoczęcie dyskusji na temat różnic i dyskryminacji. Marce zależy na przełamywaniu barier i walce z dyskryminacją na różnym tle. Na muralach z całego świata pojawiają się wezwania do jedności, równości i akceptowania różnic.
W ubiegłym roku na wiosnę podczas kampanii „Love Fearlessly” marka zachęcała do pokochania siebie i udowadniała, jak ważna jest samoakceptacja. Wcześniej w ramach „Love the Progress” Converse walczył o traktowanie kobiet z szacunkiem i podkreślał wielką siłę dziewczyn.
- 14