Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze i „przełamuje bariery”
  • 0
  • 14
26.02.2021

Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze i „przełamuje bariery”

W zeszłym roku marka Converse zainaugurowała akcję „City Forest”. W jej ramach w wielu miastach na całym świecie powstały murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza. W tym roku kontynuuje akcję.

W globalnej kampanii w 2021 r. Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze, których przesłanie jest jednoznaczne: przełamywanie barier. Do udziału w akcji zaproszono All Stars – kreatywną społeczność z całego świata, która działaniami i twórczością inspiruje markę oraz udowadnia, że poprzez sztukę można poruszać ważne tematy.

W tym sezonie do All Stars dochodzą kolejni artyści, którzy stoją za projektami murali. Zostali zaproszeni do kampanii ze względu na ich styl, a przede wszystkim na fakt, że są inspiracją. Inspiracją nie tylko w kontekście sztuki, ale też działań, które zmieniają świat.

W Polsce pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego. Stworzony został przez Beatę Śliwińską (Barrakuz). Artystka w swoim dziele skupiła się na wychowaniu. „Raise boys and girls the same way” to apel o równe traktowanie niezależnie od płci. Połączone dłonie symbolizują różne grupy, które, łącząc siły, mają wpływ na naszą przyszłość. A cel jest jeden – równość. Tę wartość możemy osiągnąć poprzez przełamywanie barier i wspólne działania.

Kolejny projekt stworzony przez Ewę Moś i Alka Morawskiego powstanie przy warszawskiej Patelni w okolicach stacji metra Centrum. Dwoje artystów łączy siły w celu pokazania tego, że różnice pomiędzy płciami nie są ważne, wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi.

W tym roku w Polsce powstaną jeszcze kolejne murale pod patronatem Converse. Wszystkie z zastosowaniem farb oczyszczających powietrze. Informacje o bieżących realizacjach będą pojawiać się na profilach marki w mediach społecznościowych.

Kampania Converse to część globalnej akcji mającej na celu rozpoczęcie dyskusji na temat różnic i dyskryminacji. Marce zależy na przełamywaniu barier i walce z dyskryminacją na różnym tle. Na muralach z całego świata pojawiają się wezwania do jedności, równości i akceptowania różnic.

W ubiegłym roku na wiosnę podczas kampanii „Love Fearlessly” marka zachęcała do pokochania siebie i udowadniała, jak ważna jest samoakceptacja. Wcześniej w ramach „Love the Progress” Converse walczył o traktowanie kobiet z szacunkiem i podkreślał wielką siłę dziewczyn.

  • 14
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse prezentuje kolejne murale oczyszczające powietrze

 

25 lutego 2021