0 1 0 0 0 25.02.2021Pandemia skłania do ubezpieczeń – pokazuje badanie21% z nas byłoby skłonnych kupić ubezpieczenie zapewniające pieniądze na leczenie, rehabilitację i utrzymanie w razie ciężkiej choroby – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Avivy. Respondenci wskazywali też ubezpieczenia zapewniające wypłaty w razie śmierci osoby najbliższej oraz trwałej niezdolności do pracy.
2 2 0 0 0 25.02.2021Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii w kolejnym spocie ColumbusaRuszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Columbus, w której można zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji. Mariusz Kałamaga i dziadek Henryk prezentują usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej z wykorzystaniem technologii blockchain.
0 1 0 0 0 25.02.2021Volkswagen Caddy 5 na muralu w centrum WarszawyNa szczytowej ścianie jedenastopiętrowego budynku przy ulicy Chmielnej w Warszawie powstał mural. Poświęcony jest najnowszemu Volkswagenowi Caddy 5. Autorem projektu graficznego jest Dawid Ryski, ilustrator, grafik i twórca plakatów.
0 1 0 0 0 25.02.2021Oświadczenie Facebooka w sprawie wydarzeń w AustraliiPod koniec lutego Facebook ogłosił, że zaprzestaje udostępniania treści pochodzących od australijskich wydawców w serwisie. Kilka dni później platforma społecznościowa dogadała się z australijskim rządem. W efekcie firma Marka Zuckerberga podpisze umowy z wydawcami i umożliwi Australijczykom ponowne udostępnianie linków do newsów.
0 1 0 0 0 25.02.2021TikTok publikuje globalny „Raport transparentności”TikTok opublikował właśnie „Raport transparentności”. Przedstawia w nim swoje działania podjęte w drugiej połowie 2020 r., mające chronić społeczność platformy przed szkodliwymi i fałszywymi treściami.
1 1 0 0 0 24.02.2021„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” – zachęca marka Vanish„Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze” to hasło kampanii zainicjowanej przez markę Vanish (Reckitt Benckiser). Działania mają zmotywować konsumentów do spojrzenia na swoją garderobę nieco inaczej niż dotychczas. Drugi cel to uświadomienie im, jakie ilości wody pochłania produkcja odzieży. Jednocześnie marka zachęca do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji, wskazując, jak dbać o ubrania, aby zminimalizować wpływ mody na naturę.
0 2 0 0 0 24.02.2021Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”Mały Głód, brand hero marki Danio, wkracza do świata gier. W rozpoczętej kampanii w podstępny i charakterystyczny dla siebie sposób próbuje wywołać ssanie w brzuchach graczy „Fortnite”, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem platformy Twitch.tv.
0 13 0 0 3 24.02.2021„Banksy’s Graffiti” – sztuka uliczna trafia na ubrania MedicineStreet art to forma sztuki, która wzbogaca przestrzeń miejską i podejmuje ważne tematy na wielu płaszczyznach. Daje też pole do interpretacji każdemu, kto się przy nim przez moment zatrzyma. To właśnie ten rodzaj sztuki znalazł się w kolekcji Medicine „Banksy’s Graffiti”.
1 4 0 0 0 24.02.2021„LGBT+ja”, czyli rówieśniczy sojusz przeciwko homofobicznej przemocy w kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęSiedmioro na dziesięcioro nastolatków LGBT+ w Polsce doświadcza homofobicznej i transfobicznej przemocy. W efekcie połowa nastoletnich osób LGBT+ mierzy się z objawami depresji, 70% ma myśli samobójcze. Ich dramatyczną sytuację potwierdzają codzienne zgłoszenia do telefonu zaufania 116 111. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczyna kampanię „LGBT+ja”, zachęcającą nastolatków do okazywania sojusznictwa i wsparcia swoim nieheteronormatywnym i transpłciowym rówieśnikom.
0 4 0 0 0 24.02.2021Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną Nowy ŁadPowstała grupa kreatywna Nowy Ład. Zamierza tworzyć niestandardowe projekty off- i online, pomagać świadomym markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski planują też szkolenia o treściach, mediach i trendach dla agencji i marek.