0 1 0 4.10.2021Znamy laureatów XV edycji Superbrands Polska30 września podczas uroczystej gali przedstawiciele trzydziestu trzech najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku po raz piętnasty odebrali złote statuetki Superbrands.
1 2 0 4.10.20213 października Światowym Dniem Marketingu i KomunikacjiIAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej i wszystkim jej interesariuszom. Jest to również dzień, w którym IAA zachęca świat komunikacji marketingowej do wspólnych działań na rzecz wybranej, szczytnej idei.
1 4 0 3.10.2021W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieciDole Sunshine Company z branży spożywczej postanowiła zwrócić uwagę na nierówności żywieniowe w Stanach Zjednoczonych. Jedni wyrzucają rekordowe ilości jedzenia, podczas gdy innym żywności brakuje. Uwagę przechodniów mają zwrócić nietypowe nośniki komunikatu: śmieciarki, kosze i worki na śmieci.
0 1 0 1.10.2021„Dekolt dla Białorusi” – powstał kalendarz cegiełka „Wysokich Obcasów” i Fundacji „Wysokich Obcasów”. Wesprze rodziny więźniów politycznychFundacja „Wysokich Obcasów” wraz z redakcją „Wysokich Obcasów” chcą pomóc Białorusi, wydając specjalny kalendarz, w którym znane kobiety pozują topless z kotami. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany rodzinom białoruskich więźniów politycznych.
1 6 0 1.10.2021„Lifespiration starts here” – ruszyła kampania Answear.comRuszyła kampania Answear.com „Lifespiration starts here”. To część odświeżonej strategii marki. W nowej kampanii marka zdradza świeży kierunek komunikacji.
0 1 0 1.10.2021Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media – pokazuje raport „Change and People” Spicy MobileDla reklamy cyfrowej czas pandemii okazał się łaskawy. Gdy inni tracili, pierwszy raz w historii wydatki na reklamę w Internecie przekroczyły 5 mld zł. Jednym z motorów napędowych tego wzrostu był mobile. Czy te liczby przekładają się na rzeczywiste nastroje w branży? Odpowiedzi można szukać w raporcie „Change and People” Spicy Mobile.
0 1 0 1.10.2021Innogy Polska z Grupy E.On rozpoczyna współpracę z agencją Spark FoundryFirma Innogy Polska z Grupy E.On w wyniku przetargu wybrała do obsługi mediowej Spark Foundry z Publicis Groupe. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.
0 1 0 1.10.2021Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocieSłuchawki za 129 zł promowane przez Marcina Dubiela, które na AliExpressie kosztują kilka dolarów? Świeca oczyszczająca uszy z woskowiny, której bezpieczeństwa nie gwarantuje sprzedający, promowana przez Aleksandrę Ciupę? To tylko niektóre z przypadków naciągania młodych internautów przez internetowych celebrytów, które opisała „Gazeta Wyborcza”.
0 3 0 1.10.2021Lego dla dorosłych reklamowane w TelegazecieMarka Lego zareklamowała swoje klocki w Telegazecie. Wszystko po to, by reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych.
0 1 0 1.10.2021Szkolny miniserial Allegro z influencerami na TikTokuMarka Allegro w ramach działań „Back2School” stworzyła z influencerami miniserial na TikToku. „Allegro Back2School” to 18-odcinkowa historia przedstawiająca sytuacje, które spotykają uczniów w pierwszych dniach szkoły: brak długopisu, odpytywanie przy tablicy, lektury szkolne, szlabany po pierwszych wywiadówkach itd. Wspólnym wątkiem wszystkich odcinków dodatkowo budującym napięcie jest nieobecność jednego z uczniów.