Klarna wysyła udawane powiadomienia o opóźnieniach w dostawie do osób, które zapomniały o walentynkowych prezentach
  • 0
  • 1
17.02.2022

Klarna wysyła udawane powiadomienia o opóźnieniach w dostawie do osób, które zapomniały o walentynkowych prezentach

W tym roku z okazji walentynek operator płatności online Klarna uruchomił usługę wspierającą klientów, którzy zapomnieli o zakupie prezentu. Firma stworzyła generator e-maili „Blame it on Klarna”. Przerzuca on winę z zapominalskich partnerów na nią samą, próbując ratować relacje w związku w ten najbardziej romantyczny dzień w roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lutego 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2022

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Dane M/platform za pierwszy miesiąc 2022 r. potwierdzają kontynuację trendów, jakie obserwowaliśmy już w ostatnich miesiącach ubiegłego roku. Przeciętny styczniowy koszyk był podobny pod względem wielkości do koszyka sprzed roku, ale jego wartość wzrosła o 8,1%. Polski konsument średnio wydał podczas jednej wizyty w sklepie tradycyjnym o 1,98 zł więcej niż przed rokiem.

16 lutego 2022