Pan Pikuś powraca w kampanii Avivy
  • 0
  • 1
16.04.2019

Pan Pikuś powraca w kampanii Avivy

Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009–2012. Drugi sezon z jego udziałem otwiera 15-sekundowy spot.

Kampania rozpocznie się 20 kwietnia w telewizji oraz Internecie. Od maja będzie można oglądać spot produktowy, w którym Pan Pikuś opowie o cyfrowym rozwiązaniu dostępnym nie tylko dla klientów Avivy.

W pierwszym sezonie Pan Pikuś budował rozpoznawalność nowej marki. Wzbudził sympatię, co wpłynęło również na utrzymanie poziomu zaufania klientów do Avivy na poziomie sprzed rebrandingu. Symbolizował brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów. Stwierdzenie „To Pikuś. Pan Pikuś” weszło do języka codziennego.

Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniem intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione – mówi Iwona Czech odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.

Pan Pikuś wraca w odświeżonej stylistyce, ale z tym samym charakterem: wysoką samooceną, błyskotliwym poczuciem humoru i lekką zgryźliwością. Pozostaje uosobieniem proklienckiego podejścia do ubezpieczeń. Pomaga i wspiera w różnych sytuacjach życiowych, zawsze znajdując proste rozwiązania.

Za strategię i kreację odpowiada agencja PZL, która w lutym wygrała przetarg na obsługę marki. Produkcją zajęła się firma Papaya Films. Animacja i model postaci: Studio Televisor. Media zaplanował Blue449.

  • 1

 

16 kwietnia 2019