„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie
  • 0
  • 5
7.01.2019

„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie

„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – m.in. tak przez cały styczeń Aviva zachęca odbiorców, by starali się o pracę w jej biurze w Warszawie. Informuje też o dodatkowym 6-tygodniowym urlopie dla ojców, atrakcyjnej lokalizacji biura i pracy zdalnej. Żółte billboardy pojawiły się m.in. w metrze.

Kampania Avivy „Tu praca Ci służy” prowadzona jest na billboardach w warszawskich zagłębiach korporacyjnych – w okolicach ul. Domaniewskiej i ronda Daszyńskiego oraz na ośmiu stacjach pierwszej linii metra. Obejmuje też działania w mediach społecznościowych.

Trend na rynku pracy jest jasny: to pracodawca ma aktywnie poszukiwać i przyciągać kandydatów. W kampanii mówimy więc konkretnie, co oferujemy naszym obecnym i przyszłym pracownikom. A oferujemy nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji, pracę zdalną, globalny plan akcji pracowniczych czy urlop tatusiowy. Rodzicom powracającym z urlopów – macierzyńskich, ojcowskich czy rodzicielskich – proponujemy też pełnopłatny, krótszy dzień pracy – mówi Monika Kulińska, people director w Avivie.

Kreację przygotowała agencja VMLY&R. Zakupem mediów zajął się Blue449.

  • 5

7 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2019

Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”

Wizerunek, podobnie jak imię, nazwisko czy pseudonim, zaliczany jest do dóbr osobistych. Prawo zapewnia mu szczególną ochronę. Dużo w tym przypadku zależy także od nas samych. Niestety, nadal wielu nie ma świadomości tego, jak chronić swój wizerunek. Najlepszym tego przykładem są zachowania w mediach społecznościowych. Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”, prowadzona przez agencję public relations Kobold, ma to zmienić.