„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie
  • 0
  • 5
7.01.2019

„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie

„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – m.in. tak przez cały styczeń Aviva zachęca odbiorców, by starali się o pracę w jej biurze w Warszawie. Informuje też o dodatkowym 6-tygodniowym urlopie dla ojców, atrakcyjnej lokalizacji biura i pracy zdalnej. Żółte billboardy pojawiły się m.in. w metrze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2019

Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”

Wizerunek, podobnie jak imię, nazwisko czy pseudonim, zaliczany jest do dóbr osobistych. Prawo zapewnia mu szczególną ochronę. Dużo w tym przypadku zależy także od nas samych. Niestety, nadal wielu nie ma świadomości tego, jak chronić swój wizerunek. Najlepszym tego przykładem są zachowania w mediach społecznościowych. Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”, prowadzona przez agencję public relations Kobold, ma to zmienić.