Jak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-leciaJak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-leciaJak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-leciaJak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-lecia
Polscy brand heroes są jeszcze młodzi (fot. Sunny studio/Fotolia)

Jak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-lecia

Jak sobie radzą polscy brand heroes? Przegląd 20-lecia
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor, Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor, Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Właśnie mija 18 lat, odkąd Marek Kondrat występuje w kampaniach ING. Jak długo powinna trwać taka współpraca? To zależy m.in. od rodzaju bohatera: są rzeczywiści ludzie, są ożywione produkty, są bohaterowie niewidoczni czy antybohaterowie. Wszystkich brand heros najczęściej uśmiercało zakończenie współpracy pomiędzy marką a agencją reklamową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się