Firma Roche Polska wybrała LoveBrands Relations do obsługi komunikacji korporacyjnej
  • 0
  • 0
16.04.2019

Firma Roche Polska wybrała LoveBrands Relations do obsługi komunikacji korporacyjnej

Roche Polska i LoveBrands Relations rozpoczęły współpracę w obszarze komunikacji korporacyjnej. Do zadań agencji należą m.in.: doradztwo komunikacyjne, codzienne wsparcie w zakresie działań mediowych realizowanych w ramach PR korporacyjnego, zarządzanie zapytaniami mediów, obsługa konta na Twitterze oraz bieżący monitoring mediów.

Komunikacja korporacyjna firm farmaceutycznych niesie ze sobą wiele wyzwań. Mało który obszar rynku jest poddany tak wielu regulacjom. Tym bardziej jestem zadowolona, że LoveBrands Relations jest partnerem Roche – jednej z największych na świecie firm biotechnologicznych – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu agencji.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.

Wsparcia strategicznego niezbędnego do realizacji tego projektu udzielają Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu oraz Joanna Niemiec, główny strateg LoveBrands Relations. Bieżącą obsługą kontraktu zajmuje się zespół corporate & public affairs, którego szefem jest Bartosz Lewicki.

16 kwietnia 2019

15 kwietnia 2019