Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencji - Marketing przy Kawie
Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencji
Advertisement
  • 1
  • 1
21.03.2019

Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencji

Burger King przygotował aplikację wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona na wirtualne spalenie reklam konkurencji. Każdy, kto to zrobi, otrzyma darmowego Whoppera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 marca 2019