Burger King w Polsce wybrał agencję kreatywną i social media
  • 0
  • 0
16.04.2019

Burger King w Polsce wybrał agencję kreatywną i social media

Burger King rozstrzygnął przetarg na obsługę na polskim rynku. 180heartbeats + Jung v Matt został agencją kreatywną i social media marki.

Świeże i śmiałe kampanie to znak rozpoznawczy marki na całym świecie. Burger King wyznacza trendy. Przypomnijmy: to Marketer of the Year Cannes Lions 2017. Również w Polsce chcemy utrzymać ten kurs – mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt.

Pierwszą kampanią autorstwa agencji według nowej strategii było „Królestwo za piątkę”, promujące kanapki Bacon King Jr. Na start, w prima aprilis, wbrew obiegowym żartom, w których zwodzi się odbiorcę, przygotowano kreację pod hasłem: „Nigdy nie żartuj z głodnego”. Informowała ona o promocji.

Burger King chce dotrzeć głównie do odbiorców w wieku 18–24 lata, mieszkańców dużych miast, w których sieć ma swoje lokale. W przetargu na obsługę marki uczestniczyło kilka agencji.

16 kwietnia 2019