Wszyscy jesteśmy multiscreenersami. Raport IAB Polska - Marketing przy Kawie
Wszyscy jesteśmy multiscreenersami. Raport IAB Polska
  • 0
  • 0
16.04.2019

Wszyscy jesteśmy multiscreenersami. Raport IAB Polska

Zjawisko multiscreeningu dotyczy 93% badanych – wynika z trzeciej edycji badania „WWW+TV = razem lepiej” grupy roboczej Audiowideo IAB Polska. To o 10 p.p. więcej niż 4 lata temu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 kwietnia 2019

15 kwietnia 2019