Axa Partners promuje ubezpieczenia na majówkę
  • 0
  • 2
16.04.2019

Axa Partners promuje ubezpieczenia na majówkę

Axa Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Hasło działań brzmi: „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”.

Kreacje ubezpieczyciela pojawią się na nośnikach OOH – na ekranach infoscreen oraz w wagonach warszawskiego metra. Kampania potrwa do 30 kwietnia. Druga odsłona została zaplanowana na okres od czerwca do sierpnia.

Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie.

Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne – mówi Tomáš Mrnka, country manager Poland Axa Partners.

Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dział marketingu Axa Partners.

  • 2
 

16 kwietnia 2019