0 1 0 0 0 15.11.2018Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesianiaAktywiści Greenpeace USA przygotowali gigantyczne ciastko Oreo o smaku wylesiania. Instalacja pojawiła się 13 listopada przed globalną siedzibą firmy Mondelez, do której należy ta marka.
0 3 0 0 0 15.11.20181/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis32% specjalistów marketingu w Polsce nie stosuje dopasowanych do swoich potrzeb wskaźników KPI – wynika z badania „Global Outcomes 2018”, zrealizowanego przez Xaxis (GroupM). Na świecie natomiast nie stosuje ich 13 proc. brand managerów.
0 0 0 0 0 15.11.2018Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania DeloitteW 2018 r. po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów. Elektroniczny sport przyciąga coraz więcej graczy i kibiców, główne z młodszych grup wiekowych. Z raportów firmy doradczej Deloitte „Continue to Play” oraz „Digital media trends survey” wynika, że milenialsi są nie tylko głównymi odbiorcami tej formy rozrywki. Są także najbardziej chętni, aby za nią płacić. Firmy, które odpowiedzą na ich rosnące zainteresowanie e-sportem, mają szansę osiągnąć przewagę konkurencyjną.
0 0 0 0 0 15.11.2018Centralny Port Komunikacyjny ma agencję PRRozstrzygnięto postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK). Wygrała je agencja Partner of Promotion.
0 1 0 0 0 14.11.2018 Aktualizacja: 14:5015.11.2018Coca-Cola wypuszcza Nuka-Colę z okazji premiery gry „Fallout 76”Coca-Cola wyprodukowała realną Nuka-Colę. To wirtualny napój z gry „Fallout 76”, która miała premierę 14 listopada.
0 0 0 0 2 14.11.2018Badanie „True Gen” – generacja Z i jej wpływ na firmyPrzedstawiciele generacji Z (urodzeni między 1995 a 2010 r.) są prawdziwymi cyfrowymi tubylcami. Od najmłodszych lat stykają się z Internetem, sieciami społecznościowymi i mobile. Jakie cechy wyróżniają to pokolenie i co to oznacza dla marek i wzorców konsumpcji? Sprawdziła to firma McKinsey.
1 3 0 0 0 14.11.2018Abra Meble z nową platformą komunikacyjnąZ początkiem listopada ruszyła kampania sieci sklepów Abra Meble. Jej głównym motywem jest aranżacja piosenki Hanny Banaszak „W moim magicznym domu”.
0 4 0 0 0 14.11.2018National Geographic we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju pokaże polskie innowacjeSą kreatywni, przedsiębiorczy i nie boją się realizować najśmielszych pomysłów – polscy innowatorzy. Po raz trzeci zostali bohaterami serii miniprogramów National Geographic przygotowanych we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju.
1 0 0 0 0 14.11.2018Ofiary cyberprzemocy w kampanii marki Rimmel. Red Lipstick Monster u boku Cary Delevingne i Rity OryMarka Rimmel rozpoczęła globalną kampanię „I will not be deleted”. Wystąpiły w niej m.in. Cara Delevingne i Rita Ora, ale i polska influencerka Red Lipstick Monster.
1 0 0 0 0 14.11.2018W świątecznej kampanii Visa zachęca do płatności bezgotówkowychRuszyła świąteczna kampania Visy. Marka przypomina konsumentom, że płatności bezgotówkowe mogą znacznie ułatwić codzienne życie.