0 1 0 0 0 14.11.2018Reklama OOH w Polsce w III kwartale 2018 r.Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w III kwartale i po dziewięciu miesiącach 2018 r. Dane zostały przygotowane we współpracy z domem mediowym Starcom (Publicis Media).
0 0 0 0 0 14.11.2018Ada Zielińska, art director w McCann, autorką symbolicznego zdjęcia z Marszu NiepodległościDziewczyna siedząca przy oknie z telefonem w ręku, a za nią tłum uczestników Marszu Niepodległości – to zdjęcie w ostatnich dniach obiegło polskie media. Jego autorką jest Ada Zielińska, art director w agencji McCann.
0 0 0 0 0 13.11.2018UKE nałożył 9,1 mln zł kary na Orange Polska za wysyłanie SMS-ów marketingowych bez zgody klientówPrezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej stwierdził, że Orange Polska wykorzystywała automatyczne systemy wywołujące do celów marketingu bezpośredniego, nie mając wymaganych w takim wypadku zgód abonentów lub użytkowników końcowych. W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS z naruszeniem prawa telekomunikacyjnego. Na firmę nałożono kary w łącznej wysokości 9,1 mln zł.
1 0 0 0 0 13.11.2018Polskie barwy narodowe na budynkach całego świataZ okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości do Polski napłynęły życzenia z całego świata. Wiele charakterystycznych budynków na kilka godzin rozbłysło biało-czerwonymi barwami.
0 4 0 0 1 13.11.201843% Polaków kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu. Badanie KPMGPolski rynek odzieżowo-tekstylny należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość produkcji sprzedanej sektora w 2016 r. wynosiła blisko 30 mld zł. Ponad 40% konsumentów przyznaje, że kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce”, przygotowanego przez KPMG w Polsce we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
0 4 0 0 0 13.11.2018„Miejsce kobiety jest w domu” – tym hasłem Netflix promował „House of Cards”Czarny billboard z hasłem „Miejsce kobiety jest w domu” zawisł w centrum Warszawy. Po zmroku na ścianie nad nośnikiem wyświetlano kadry z serialu „House of Cards”. W ten sposób Netflix promował nowy sezon produkcji.
1 6 0 0 0 13.11.2018Coca-Cola w świątecznej kampanii zachęca: „Podaruj radość jak Mikołaj”Ruszyła świąteczna kampania Coca-Coli. W tym roku marka zachęca do tego, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki.
0 1 0 0 0 13.11.2018Artysta Mario Paniego i jego projekt „Wyobraź sobie miasto bez reklam”Mario Paniego jest artystą konceptualnym i wizualnym. We Wrocławiu bada temat reklamy w przestrzeni publicznej miasta. Ekspozycję podsumowującą jego pracę będzie można oglądać od 16 listopada.
1 2 0 0 0 13.11.2018„Święta, święta… i po rachunkach!” – kampania platformy Mam2 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa platformy fintech Mam, która służy do opłacania rachunków i planowania wydatków. Do końca grudnia w siedmiu miastach Polski oraz w Internecie prowadzone będą działania reklamowe.
4 6 0 0 0 13.11.2018G Pay promowane na outdoorze, w telewizji, kinach i InternecieZ początkiem listopada w Polsce i na Ukrainie ruszyła kampania G Pay. Kreacje opatrzone zostały hasłem przewodnim: „Płać, za co chcesz, kiedy chcesz”.