Marki coraz odważniej wkraczają w e-sport, wykorzystując międzynarodowy potencjał największych gwiazd. W czym tkwi sekret udanej współpracy z e-sportowymi odpowiednikami Cristiano Ronaldo, Roberta Lewandowskiego, LeBrona Jamesa czy Rogera Federera?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według szacunków firmy doradczej Deloitte ogólnoświatowe przychody e-sportowe przekroczą w tym roku miliard dolarów. Również w Polsce popularność e-sportu rośnie, a na świecie liczba widzów z 256 mln w 2016 roku ma wzrosnąć do 345 mln w 2019.
Aby zobrazować dynamikę rozwoju e-sportu w naszym kraju, wystarczy wspomnieć o dwóch największych niedawnych wydarzeniach na polskiej scenie gamingowej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.