E-sport – marki są w grzeE-sport – marki są w grzeE-sport – marki są w grzeE-sport – marki są w grze
Gwiazdy e-sportu z graczy stają się inspiratorami (źr. Izako Boars/YouTube)

E-sport – marki są w grze

E-sport – marki są w grze
Kamil Górecki

Kamil Górecki

-

prezes zarządu, Fantasy Expo

Kamil Górecki

Kamil Górecki

prezes zarządu
Fantasy Expo

Z wykształcenia informatyk i geoinformatyk. Dyplomy uzyskał na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W Fantasy Expo, agencji gamingowej zarządzającej m.in. Polską Ligą Esportową, pracuje od początku, czyli blisko od pięciu i pół roku. Odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami.

Marki coraz odważniej wkraczają w e-sport, wykorzystując międzynarodowy potencjał największych gwiazd. W czym tkwi sekret udanej współpracy z e-sportowymi odpowiednikami Cristiano Ronaldo, Roberta Lewandowskiego, LeBrona Jamesa czy Rogera Federera?

Według szacunków firmy doradczej Deloitte ogólnoświatowe przychody e-sportowe przekroczą w tym roku miliard dolarów. Również w Polsce popularność e-sportu rośnie, a na świecie liczba widzów z 256 mln w 2016 roku ma wzrosnąć do 345 mln w 2019.

Aby zobrazować dynamikę rozwoju e-sportu w naszym kraju, wystarczy wspomnieć o dwóch największych niedawnych wydarzeniach na polskiej scenie gamingowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się