Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte - Marketing przy Kawie
Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte
  • 0
  • 0
15.11.2018

Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte

W 2018 r. po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów. Elektroniczny sport przyciąga coraz więcej graczy i kibiców, główne z młodszych grup wiekowych. Z raportów firmy doradczej Deloitte „Continue to Play” oraz „Digital media trends survey” wynika, że milenialsi są nie tylko głównymi odbiorcami tej formy rozrywki. Są także najbardziej chętni, aby za nią płacić. Firmy, które odpowiedzą na ich rosnące zainteresowanie e-sportem, mają szansę osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2018

14 listopada 2018