1/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis
  • 0
  • 3
15.11.2018

1/3 polskich marketerów nie wykorzystuje niestandardowych wskaźników KPI. Badanie firmy Xaxis

32% specjalistów marketingu w Polsce nie stosuje dopasowanych do swoich potrzeb wskaźników KPI – wynika z badania „Global Outcomes 2018”, zrealizowanego przez Xaxis (GroupM). Na świecie natomiast nie stosuje ich 13 proc. brand managerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2018

Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte

W 2018 r. po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów. Elektroniczny sport przyciąga coraz więcej graczy i kibiców, główne z młodszych grup wiekowych. Z raportów firmy doradczej Deloitte „Continue to Play” oraz „Digital media trends survey” wynika, że milenialsi są nie tylko głównymi odbiorcami tej formy rozrywki. Są także najbardziej chętni, aby za nią płacić. Firmy, które odpowiedzą na ich rosnące zainteresowanie e-sportem, mają szansę osiągnąć przewagę konkurencyjną.

14 listopada 2018