Ofiary cyberprzemocy w kampanii marki Rimmel. Red Lipstick Monster u boku Cary Delevingne i Rity Ory
  • 1
  • 0
14.11.2018

Ofiary cyberprzemocy w kampanii marki Rimmel. Red Lipstick Monster u boku Cary Delevingne i Rity Ory

Marka Rimmel rozpoczęła globalną kampanię „I will not be deleted”. Wystąpiły w niej m.in. Cara Delevingne i Rita Ora, ale i polska influencerka Red Lipstick Monster.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2018

13 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2018

UKE nałożył 9,1 mln zł kary na Orange Polska za wysyłanie SMS-ów marketingowych bez zgody klientów

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej stwierdził, że Orange Polska wykorzystywała automatyczne systemy wywołujące do celów marketingu bezpośredniego, nie mając wymaganych w takim wypadku zgód abonentów lub użytkowników końcowych. W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS z naruszeniem prawa telekomunikacyjnego. Na firmę nałożono kary w łącznej wysokości 9,1 mln zł.