Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesiania
  • 0
  • 1
15.11.2018

Greenpeace prezentuje Oreo o smaku wylesiania

Aktywiści Greenpeace USA przygotowali gigantyczne ciastko Oreo o smaku wylesiania. Instalacja pojawiła się 13 listopada przed globalną siedzibą firmy Mondelez, do której należy ta marka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2018

Pierwszy miliard e-sportu. Sport elektroniczny wchodzi do finansowej ekstraklasy – pokazują badania Deloitte

W 2018 r. po raz pierwszy przychody z e-sportu na całym świecie przekroczą miliard dolarów. Elektroniczny sport przyciąga coraz więcej graczy i kibiców, główne z młodszych grup wiekowych. Z raportów firmy doradczej Deloitte „Continue to Play” oraz „Digital media trends survey” wynika, że milenialsi są nie tylko głównymi odbiorcami tej formy rozrywki. Są także najbardziej chętni, aby za nią płacić. Firmy, które odpowiedzą na ich rosnące zainteresowanie e-sportem, mają szansę osiągnąć przewagę konkurencyjną.

14 listopada 2018