0 1 0 0 0 26.09.2023Tetra Pak prowadzi kampanię na rzecz recyklingu opakowań „Daj mu drugą szansę”Tetra Pak prowadzi kampanię: „Daj mu drugą szansę”. Celem jest edukacja młodego pokolenia w zakresie prawidłowego sortowania opakowań kartonowych po żywności płynnej. Takie sortowanie umożliwia recykling opakowań i ponowne wykorzystanie surowców.
0 1 0 0 0 26.09.2023Wakacje.pl i Travelist.pl przed Booking.com, Rainbow i Tui – najbardziej zasięgowi reklamodawcyPortale Wakacje.pl i Travelist.pl znalazły się na pierwszych dwóch miejscach w najnowszym rankingu Top Reklamodawcy w kategorii Travel Agents – wynika z danych Gemius Polska.
0 2 0 0 0 26.09.2023Trendy w content marketingu – badanie Stowarzyszenia Content Marketing PolskaBadanie Stowarzyszenia Content Marketing Polska pokazało trendy w content marketingu w polskich firmach. Ponad połowa badanych przyznała, że nie ma systemu do pomiaru skuteczności działań w tym obszarze.
0 1 0 0 0 25.09.2023Altavia Kamikaze przejmuje agencje K2 Precise i K2 CreateAgencja kreatywna Altavia Kamikaze (Grupa Altavia) sfinalizowała przejęcie K2 Create i K2 Precise. Pierwsza z nich to agencja z 26-letnią historią, prekursor branży digital w Polsce. Druga specjalizuje się w kampaniach mediowych. Zamknięta właśnie transakcja ma wartość 21,7 mln zł.
0 1 0 0 0 25.09.2023Prawie połowa Polaków oszczędza na jedzeniu – badanie IpsosAż 45% Polek i Polaków oszczędza na produktach żywnościowych, o kilkanaście punktów procentowych więcej w stosunku do 2021 r. Tak wynika z najnowszego badania Ipsos „Food Trends”.
0 1 0 0 0 24.09.2023InStars – nowa platforma dla influencerów od StreetcomuSpołeczności influencerów zrzeszonych w agencjach Streetcom, Fame Shop i Hash.fm będą funkcjonować na rynku jako InStars. Społeczność influencerów tworzą nano-, mikro- i makroinfluencerzy oraz twórcy contentu działający na platformach TikTok, Meta i YouTube.
0 1 0 0 0 24.09.2023Amazon ogłosił szczegóły pakietu reklamowego w Prime VideoAmazon Prime ogłosił szczegóły pakietu reklamowego w produkcjach telewizyjnych i serialach Prime Video. To usługa streamingu dostępna dla członków programu darmowej dostawy Prime.
1 4 0 0 0 24.09.2023 Aktualizacja: 14:0026.09.2023Gwiazdy apelują do Lidla o poprawę losu kurczaków. Spot Stowarzyszenia Otwarte KlatkiDwanaście znanych osób apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych na mięso. Robią to w najnowszym spocie Otwartych Klatek. Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie szybko rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku sześciu tygodni.
0 5 0 0 0 24.09.2023„Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” – kampania serwisu Wyborcza.pl21 września rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy „Wyborczej”. Działania promocyjne prowadzone są w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
0 1 0 0 0 24.09.2023Rozpoczyna działalność Związek Pracodawców Wydawców CyfrowychZ inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.