1 11 0 12.11.2024W wielkim pudełku z biżuterią – reklama Apartu na święta 2024Przed Bożym Narodzeniem 2024 marka biżuterii Apart zachęca: „Prezentami zaczaruj święta”. W kampanii biorą udział znane już z reklam tej marki Julia Wieniawa, Małgorzata Socha i Magdalena Boczarska, a także czeska piosenkarka Monika Bagárova.
0 1 0 12.11.2024Mattel przeprasza za opakowanie lalki „Wicked”, które odsyła do strony pornoKoncern Mattel wydał oświadczenie z przeprosinami za pomyłkę na opakowaniu lalek nawiązujących do filmu „Wicked”. Adres na opakowaniu kieruje klientów do strony pornograficznej.
0 1 0 12.11.2024Shell Polska z nową agencją public relationsShell Polska dołączył do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.
0 1 0 12.11.2024Kampania przekonuje Zetki do korzystania z legalnych źródeł e-booków i audiobooków„Źródło ma znaczenie” – kampania Stowarzyszenia Czytam i Słucham Legalnie podpowiada, jak zgodnie z prawem korzystać z e-booków i audiobooków. Działania skierowane są do pokolenia Z.
0 1 0 11.11.2024Donald Trump wydał mniej na płatne reklamy w social media, Kamala Harris – w telewizjiDonald Trump wydał na płatną reklamę w mediach społecznościowych mniej niż w poprzednich kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i mniej niż Kamala Harris. Postawił na podcasty i długie filmy na YouTube u wybranych influencerów.
0 3 0 8.11.2024UOKiK ukarał Vectrę za klauzule inflacyjne i nakazał zwrot dla konsumentówVectra zwiększała klientom opłaty miesiąc po zawarciu umowy, powołując się m.in. na wskaźnik poziomu inflacji. Wykorzystywane przez Vectrę klauzule do zmian wysokości opłat były abuzywne. Prezes UOKiK nałożył na spółkę ponad 68 mln zł kary.
0 1 0 8.11.2024e-Izba publikuje raport „Odpowiedzialny e-commerce 2024”Mimo trudnych warunków rynkowych wzrasta świadomość ekologicznych i etycznych aspektów w e-commerce. Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”.
0 2 0 8.11.2024Polacy uodparniają się na zmianę klimatu – nowy raport „Ziemianie Atakują!”Skutki przegrzewania się planety stają się coraz bardziej widoczne również w Polsce. Mimo to – a może właśnie dlatego – zanika wśród Polaków poczucie alarmującego zagrożenia. Tak wynika z najnowszej, czwartej edycji raportu „Ziemianie Atakują!”.
1 1 0 8.11.2024„Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość” – świąteczna kampania T-MobileRuszyła świąteczna kampania T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot ma inspirować do burzenia barier i otwierania się na innych. Przypomina również, że skupienie się na tym, co nas łączy, a nie co dzieli, pozwala znaleźć płaszczyznę porozumienia.
1 1 0 8.11.2024Woźny śpiewający przebój „What the World Needs Now Is Love” w świątecznej kampanii AmazonaKampania Amazona „Midnight Opus” ma podnosić na duchu i przypominać o magii świąt. Motyw przewodni spotu to piosenka „What the World Needs Now Is Love”. Głównym bohaterem reklamy jest woźny z teatru.