Espresso

25 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2021

53% Polaków nie popiera opłaty reprograficznej – pokazało badanie SW Research

Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu na początku maja 2021 r. przedstawiło projekt dotyczący rozszerzenia listy urządzeń, które obejmować będzie tzw. opłata reprograficzna. Zgodnie z założeniami ma on zapewnić twórcom godziwą rekompensatę z tytułu potencjalnej straty, jaką mogliby ponieść z powodu kopiowania ich utworów na nośniki. 53% Polaków nie popiera tej opłaty – wynika z badania SW Research.

24 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2021

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje Zenith

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.

Poprzednie Następne