0 2 0 0 0 27.09.2023Onesano inauguruje kampanię telewizyjnąProducent suplementów diety Onesano (dawniej Skotan) zaczyna kampanię telewizyjną i digitalową, która potrwa do końca października br. Jej hasło to „Z pasji do nauki, z miłości do natury”.
0 1 0 0 0 27.09.2023SEO Vibes Conference w Budapeszcie startuje już za kilkanaście dniRozwój międzynarodowego SEO, sztucznej inteligencji, data science, case studies i wiele więcej. Już 4 i 5 października uczestnicy skorzystają z potężnej dawki wiedzy podczas SEO Vibes Conference.
0 1 0 0 0 27.09.2023Ukazał się raport e-Izby „(E)mergency Commerce Roku 2023”E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują budżety zdecydowanej większości polskich gospodarstw domowych.
0 1 0 0 0 27.09.2023Trendy CX w badaniu jakościowym ICAN InstituteInflacja sprawia, że szczegółowo rozważamy każdy zakup. W podjęciu decyzji pomagają nowe technologie – wynika z najnowszego badania trendów w customer experience (CX) przeprowadzonego przez ICAN Institute na zlecenie OEX (usługi i technologia w sprzedaży oraz obsłudze klienta).
0 1 0 0 0 27.09.2023Answear wybiera w przetargu Saatchi & SaatchiSaatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com.
1 1 0 0 0 27.09.2023„Zabawa jest twoją supermocą” – nowa kampania Grupy LegoGrupa Lego wystartowała z kampanią „Zabawa jest twoją supermocą”. Ma zwracać uwagę na ogólnoświatowy problem coraz krótszego czasu, jaki dzieci poświęcają na zabawę. Wraz z globalnym zespołem – Drużyną Zabawy – firma chce inspirować rodziny do przywrócenia znaczenia tej formie spędzania czasu. Podkreśla też jej kluczową rolę w rozwoju dzieci i życiu rodzin na całym świecie.
0 5 0 0 0 26.09.2023Yes zachęca kobiety do głosowania i zakupu pinów na tę okazjęPod hasłem „Głosuję. Decyduję” marka biżuterii Yes zachęca kobiety do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych. Symbolem głosowania ma być pin stworzony specjalnie na tę okazję.
0 4 0 0 0 26.09.2023Start profrekwencyjnej kampanii „Wspieram sukces kobiet”Profrekwencyjny projekt „Wspieram sukces kobiet” fundacji SPS (Sukcesu Pisanego Szminką) ma na celu zachęcenie kobiet do udziału w wyborach. Nie jest powiązany z żadnym komitetem wyborczym czy partią polityczną.
0 4 0 0 0 26.09.2023Aneta Zając i Robert Kudelski w kampanii o otyłości producenta leku na otyłość, firmy Novo NordiskAktorka Aneta Zając, aktor Robert Kudelski oraz prezeska fundacji „Siła" Agnieszka Liszkowska-Hała zostali ambasadorami kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości" firmy farmaceutycznej Novo Nordisk. Firma produkuje popularne na świecie leki na otyłość.
1 1 0 0 0 26.09.2023Michał Koterski w reklamie materaców nawiązującej do „Dnia świra”Michał Koterski został twarzą kampanii promującej materace Snoovio. W reklamie popularny „Misiek” wciela się w rolę nawiązującą do „Dnia świra” i odgrywa scenę w łóżku.