0 1 0 0 0 8.01.2019Frosta współpracuje z LoveBrands RelationsZ początkiem stycznia 2019 r. firma Frosta rozpoczęła stałą współpracę z LoveBrands Relations. Współpracę zawarto w drodze przetargu.
0 17 0 0 0 8.01.2019Raport IMM: wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 r.Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w 2018 r. największy budżet na reklamy w mediach przeznaczyła branża farmaceutyczna. Jej wydatki stanowiły 35 proc. wydatków wszystkich przeanalizowanych branż.
0 1 0 0 0 8.01.2019MasterCard usuwa nazwę marki z logo7 stycznia MasterCard zaprezentował nową wersję logotypu. Ze znaku zniknęła nazwa marki. Pozostały charakterystyczne koła.
2 0 0 0 0 8.01.2019Kampania reklamowa Nest BankuWystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Nest Banku. Promuje konto za 0 zł oraz kredyt dla firm. W reklamach ponownie zobaczymy pana Ignacego, który doradza sąsiadom w drobnych problemach związanych z finansami.
0 1 0 0 0 8.01.2019Na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 r.? Barometr Providenta18 proc. Polaków planuje z wyprzedzeniem większe wydatki, które będą ich czekać w nowym roku. Poza bieżącymi kosztami najczęściej zastanawiamy się, z czego sfinansujemy remont mieszkania lub domu (26 proc.) oraz wakacyjny wyjazd (28 proc.). Połowa osób deklaruje, że zamierza na te cele oszczędzać – pokazuje badanie Barometr Providenta.
0 0 0 0 0 8.01.2019Huawei powierza Cohn & Wolfe obsługę PRZ początkiem stycznia 2019 r. Huawei Consumer Business Group i Cohn & Wolfe nawiązały współpracę. Agencja odpowiada za obsługę w zakresie PR.
0 6 0 0 0 7.01.2019Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora GałązkiewiczaPod koniec grudnia, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń”, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tej pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej.
1 0 0 0 0 7.01.2019Anna Rusowicz i Sławomir Uniatowski z teledyskiem promującym „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”Pod koniec stycznia na ekrany polskich kin wejdzie film „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”. To kontynuacja serii „Kogel mogel” znanej z lat 80. XX w. Kolejną część promuje teledysk z udziałem Anny Rusowicz i Sławomira Uniatowskiego.
0 5 0 0 0 7.01.2019„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – m.in. tak przez cały styczeń Aviva zachęca odbiorców, by starali się o pracę w jej biurze w Warszawie. Informuje też o dodatkowym 6-tygodniowym urlopie dla ojców, atrakcyjnej lokalizacji biura i pracy zdalnej. Żółte billboardy pojawiły się m.in. w metrze.
6 0 0 0 0 7.01.2019Gordon’s podsumowuje kampanię z udziałem youtuberów z kanału Na Pełnej21 lipca 2018 r. marka ginu Gordon’s rozpoczęła emisję miniserialu komediowo-muzycznego z udziałem youtuberów. Teraz podsumowuje akcję.