Edchup – Ed Sheeran w kampanii Heinza
  • 0
  • 4
10.06.2019

Edchup – Ed Sheeran w kampanii Heinza

Marka Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Z tej okazji nawiązała współpracę z muzykiem Edem Sheeranem.

W kwietniu Ed Sheeran na swoim koncie na Instagramie wyszedł z propozycją napisania i wyreżyserowania reklamy telewizyjnej Heinza, a także wystąpienia w niej. Marka przyjęła tę propozycję. Muzyk poinformował ostatnio swoich fanów o pierwszych szczegółach współpracy.

Jednym z jej kluczowych punktów będzie pojawienie się na rynku Edchupu – ketchupu w specjalnej butelce. Na opakowaniu znajduje się stworzona na potrzeby kampanii emotikona tomoji – pomidora, który fryzurą i okularami przypomina Sheerana.

Limitowana seria Edchupu pojawi się w wielu krajach, w tym w Polsce. Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach w całym kraju aż do wyczerpania zapasów. Informacje o kolejnych etapach współpracy marki i muzyka pojawią się wkrótce.

  • 4

10 czerwca 2019