0 11 0 0 0 3.06.2019BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom WarszawyZ okazji przypadającej w 2019 r. 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom Warszawy. Akcja zainaugurowana została 30 maja.
1 3 0 0 0 3.06.2019„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki1 czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl. Jej hasło brzmi: „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie, przypomną, że pismo od trzydziestu lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
0 4 0 0 0 3.06.2019Wavemaker „VideoTrack”: rośnie SVoD i trend współdzielenia kont. Subskrypcje nie zagrażają reklamieRynek SVoD dynamizuje zmiany w zachowaniu e-widzów. Co trzeci polski internauta codziennie ogląda programy w Sieci, a co drugiemu zdarza się płacić za wideo. Model abonamentowy wypiera jednorazowe płatności, a Polacy coraz chętniej dzielą się dostępami do kont – pokazuje „VideoTrack 4”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.
0 0 0 0 0 2.06.2019Forum Retail Challenge Poland 2020 we wrześniu w Warszawie11 i 12 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2020. Wydarzenie ma dotyczyć całego sektora handlu w Polsce: online i offline, food i non-food. Już w tej chwili obecność zapowiedziało ponad 80 prelegentów i dyskutantów. Podczas forum będzie można także wziąć udział w warsztatach z ekspertami,
0 9 0 0 0 2.06.2019#jestemkrakow – 1500 luster na ulicach miasta w ramach promocji Muzeum KrakowaW całym Krakowie można znaleźć lustra z hashtagiem #jestemkrakow. Akcja promuje 120. rocznicę powstania Muzeum Historycznego (obecnie pod nazwą Muzeum Krakowa). Muzeum zachęca do robienia sobie selfie i posługiwania się hashtagiem w mediach społecznościowych. Akcji towarzyszy konkurs fotograficzny.
0 2 0 0 0 2.06.2019Ustawa krajobrazowa – jeszcze nie okrzepła, a już do likwidacji?Ustawa krajobrazowa funkcjonuje od 2015 r. W ostatnich dniach pojawił się nowy rządowy projekt, który znacznie ogranicza rolę samorządów w porządkowaniu przestrzeni i w wielu aspektach przywraca stan sprzed 2015 r.
1 3 0 0 0 31.05.2019„Dzieci w sieci multiscreen” – na jakich urządzeniach i co robią dzieciSmartfony są już obecne w 96% polskich gospodarstw domowych, w których mieszkają dzieci. Z urządzeń tych korzysta 73% dzieci w wieku 3–12 lat. Spada popularność telewizji. Dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i video w sieci. Takie wyniki przynosi najnowsza edycja badania „Dzieci w sieci multiscreen”, zrealizowanego na zlecenie MediaFarm przez Zymetrię.
1 1 0 0 0 31.05.2019„Bajo Bongo” w kampanii marki Zbyszko „Dzielmy się radością!”25 maja wystartowała kampania reklamowa marki napojów Zbyszko 3 Owoce. Jej hasło to „Dzielmy się radością”.
0 8 0 0 0 31.05.2019„Dopalacze to nie bajka” – dziecięce wierszyki w poznańskiej kampanii społecznej„Na górze róże, na dole trup. Do ceny dopów wliczą Ci grób” – to jeden z wierszyków, które można przeczytać na plakatach w Poznaniu. Ruszyła tam druga edycja kampanii „Dopalacze to nie bajka”. Na ulice wyjdą streetworkerzy, którzy będą uczulać młodych ludzi na zagrożenia związane ze środkami psychoaktywnymi.
1 2 0 0 0 31.05.2019Product placement The North Face na Wikipedii uznany za nieetyczną akcjęMarka The North Face i agencja reklamowa Leo Burnett Tailor Made podmieniły zdjęcia w hasłach na Wikipedii dotyczących popularnych turystycznych miejsc. Na nowych fotografiach widoczni byli modele w ubraniach outdoorowego brandu. Kampania spotkała się z krytyką.