0 0 0 0 0 16.07.2019Wystartowała wakacyjna przedsprzedaż biletów na Imagination DayWłaśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day – w ograniczonej puli wakacyjnej. Podczas 9. edycji wydarzenia będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami. Eksperci i praktycy powiedzą, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.
1 0 0 0 0 16.07.2019„Czasu z bliskimi wynająć się nie da”. Spot Hertz Polska z mercedesemFirma Hertz Polska należąca do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów ruszyła z kampanią reklamową. Promuje w niej dostępność nowego mercedesa klasy C w ofercie.
1 0 0 0 0 16.07.2019Mural dobierze ci buty. Marka Havaianas z interaktywnym muralemBrazylijska marka obuwnicza Havaianas namalowała mural na promenadzie Venice Boardwalk w Los Angeles. Osoby, które skierowały na niego smartfon, mogły zamówić buty.
1 0 0 0 0 16.07.2019Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”Ruszyła kampania promująca realizowany od piętnastu lat projekt „Škoda Auto Safety”. Tym samym marka kontynuuje temat bezpieczeństwa kierowców. Edukuje na temat prawidłowej jazdy na drogach i działania systemów asystujących dostępnych w jej portfolio.
1 1 0 0 0 16.07.2019LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door wyposażone w szklany panel. Wystarczy w niego zapukać dwa razy, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi. Unika się w ten sposób podnoszenia temperatury w lodówce.
0 1 0 0 0 16.07.2019GroupM: rynek testuje programatyczną reklamę audioRozwój podcastów, muzycznych serwisów streamingowych oraz radia internetowego napędza dynamikę reklamy audio w Sieci. Programatyczne możliwości jej zakupu raczkują, ale polscy reklamodawcy i plannerzy są zainteresowani zautomatyzowanym zakupem dźwiękowej e-reklamy – pokazuje badanie Xaxis (GroupM) oraz IAB Europe.
0 0 0 0 1 16.07.2019PayU przedłuża współpracę z GoldenSubmarineOperator płatności internetowych PayU przedłużył współpracę z agencją GoldenSubmarine. Umowa dotyczy kompleksowej obsługi w Internecie.
0 0 0 0 0 16.07.2019AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOHAMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.
0 0 0 0 0 15.07.2019Sieć marketów Sainsbury’s otwiera pub z niskoprocentowym alkoholemBrytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s uruchomi tymczasowy pub. Serwowane będą w nim jedynie napoje z niską zawartością alkoholu (do 0,5%) lub zupełnie bezalkoholowe.
0 0 0 0 0 15.07.2019Facebook zmienia komunikaty na temat targetowania reklam pokazywane użytkownikomFacebook ogłosił dwie zmiany, które mają dać użytkownikom większą kontrolę nad tym, jakie reklamy wyświetlają się im na platformie.