4 0 0 0 0 18.06.2019„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowejRusza kampania wprowadzająca nową markę Teraz by Aviva. Oferta pod tą marką ma pozwalać na zakup ubezpieczenia autocasco na określony czas: kilka godzin, weekend albo na czas urlopu.
0 1 0 0 1 18.06.2019Lidl wyjaśnia, skąd w robocie kuchennym wziął się mikrofonNa naszych łamach opublikowaliśmy informację o mikrofonie wykrytym w sprzęcie Lidla we Francji. W związku z tą publikacją marka zamieściła wyjaśnienie pod postem na naszym fan page’u.
1 0 0 0 0 18.06.2019Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu ZbawicielaW Cannes nagrodzono już dwie kampanie zgłoszone z Polski. Srebro w kategorii Design/Live Events zdobyła „Niezniszczalna tęcza”, czyli projekt agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Z kolei brąz w kategorii Press & Publishing zdobył „Ostatni »Twój Weekend«”, czyli akcja zrealizowana przez VMLY&R Poland dla Gazety.pl.
0 1 0 0 0 17.06.2019CEO Google: YouTube jest za duży, żeby całkowicie wyeliminować niewłaściwe treściCEO Google, Sundar Pichai powiedział w wywiadzie dla CNN, że należący do jego firmy YouTube potrafi coraz lepiej eliminować niewłaściwe treści. Nawet udoskonalone metody nie dają jednak stuprocentowej skuteczności.
0 2 0 0 0 17.06.2019„Siła Natury” – Herbapol-Lublin z kampanią napojów ziołowych i herbacianychHerbapol-Lublin wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane serii Herbapol na zimno. Celem kampanii, która obejmuje ATL i BTL, jest promocja całej kategorii.
2 0 0 0 0 17.06.2019„Jej czarne oczy” i „A wszystko te czarne oczy” w najnowszych spotach Vision ExpressRuszyła kolejna odsłona kampanii sieci salonów optycznych Vision Express. W spotach można usłyszeć przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin oraz szlagier biesiadny „Gdybym miał gitarę” (A wszystko te czarne oczy).
1 0 0 0 0 17.06.2019Oknoplast promuje okna PrismaticOknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna Prismatic. Stworzone na potrzeby akcji spoty widzowie mogą zobaczyć od 17 czerwca. Nowy produkt jeszcze nie pojawił się w ofercie firmy.
0 0 0 0 0 17.06.2019ZT Kruszwica wybrała agencję PRSpółka ZT Kruszwica, producent m.in. margaryny Smakowita czy oleju Kujawskiego, wybrała do obsługi public relations agencję Lighthouse.
0 0 0 0 0 17.06.2019Jak marki luksusowe zdobywają nowych klientów – raport DeloittePonad trzy czwarte firm spośród stu największych na świecie producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż. Marki luksusowe, by sprostać wymaganiom młodych klientów z pokolenia Y i Z, muszą na nowo zbudować swoją tożsamość. Dotychczas opierały ją na długoletniej historii i tradycji. Tak wynika z raportu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2019. Bridging the gap between the old and the new”.
0 0 0 0 0 17.06.2019ESL Polska będzie rozwijać e-sport w Europie Środkowo-WschodniejPolski oddział ESL rozszerza strefę działania o region CEE. Będzie koordynował prace zespołów regionalnych oraz realizował na nowych rynkach wydarzenia e-sportowe.