0 3 0 0 0 1.04.2019Czekoladowy zajączek do składania od IkeiIkea wprowadziła do oferty czekoladowego zajączka do samodzielnego montażu. Można go kupić również w Polsce. Cena to 15,99 zł.
0 1 0 0 0 1.04.2019Kanadyjska firma reklamuje gadżety erotyczne na outdoorzeNa billboardzie przy jednej z głównych ulic Toronto promowany był stymulator łechtaczki Womanizer. Zdjęciu produktu towarzyszyło hasło: „Scream your own name”. Magazyn „Adweek” uznał kreację za prawdopodobnie najlepiej napisaną reklamę 2019 r.
0 0 0 0 0 1.04.2019Facebook ogłasza współpracę z niezależnym weryfikatorem informacji w Polsce1 kwietnia Facebook ogłosił uruchomienie programu weryfikacji informacji w Polsce. Program został przygotowany we współpracy z Agence France Presse (AFP), certyfikowaną przez International Fact-Checking Network. AFP zacznie oceniać rzetelność i prawdziwość treści w serwisie, począwszy od tego miesiąca.
1 1 0 0 0 1.04.2019Artur Żmijewski w sentymentalnym spocie marki Bracia KoralMarka Bracia Koral z okazji piątych urodzin rozpoczęła emisję spotu z udziałem Artura Żmijewskiego. Aktor został ambasadorem producenta lodów. Zabiera widzów w sentymentalną podróż do lat dziecięcych.
0 4 0 0 0 1.04.2019Ronaldinho w kampanii WarkiWarka nawiązała współpracę z piłkarską gwiazdą – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach piwa oraz w materiałach promocyjnych.
0 1 0 0 0 31.03.2019Coca-Cola rzuca wyzwanie Red Bullowi. Wprowadza markę napoju energetycznegoW najbliższych miesiącach Coca-Cola wprowadzi do sklepów własny napój energetyczny pod marką Energy. Produkt pojawi się w kwietniu na Węgrzech i w Hiszpanii, a później w kolejnych krajach Europy.
1 3 0 0 1 31.03.2019Youtuber wysłał Big Maca w kosmos. Hamburger spadł na boisko treningowe klubu piłkarskiegoKosmiczny burger został przymocowany do polistyrenowego pudła razem z kamerą GoPro i wysłany do stratosfery. Spadł na boisko treningowe klubu piłkarskiego Colchester United, a całe nagrane zdarzenie zyskało w internecie status wirusa.
0 2 0 0 0 29.03.2019Polska Izba Mleka proponuje zdobywanie certyfikatów Mleko „Wolne od GMO”Polska Izba Mleka zdecydowała się utworzyć standard, który ma umożliwić mleczarniom uzyskanie certyfikatu potwierdzającego produkcję mleka „Wolnego od GMO”.
1 3 0 0 0 29.03.2019Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym wspierana kampanią reklamowąW marcu br. na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt wspierany jest kampanią w telewizji, internecie (w tym social media) oraz w punktach sprzedaży.
1 0 0 0 0 28.03.2019Barbara Wrońska „bierze życie za rogi” w reklamie PekaoBank Pekao rozpoczął promocję pożyczki. W drugiej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” udział wzięła wokalistka Barbara Wrońska.