3 2 1 6.02.2020Katarzyna Zielińska dzieli się sposobami na zdrowe życie i je w McDonald’sAktorka Katarzyna Zielińska równolegle wzięła udział w dwóch kampaniach. Pierwsza z nich to akcja „Zdrowiej” stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na temat zdrowego stylu życia i jego znaczenia w zapobieganiu nowotworom. Druga to kampania McDonald’s.
0 1 0 6.02.2020Empatyczne roboty, czyli trendy technologiczne, które według Deloitte zmienią biznes w 2020 r.Globalny rynek rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję, które pomagają rozpoznać emocje człowieka, będzie rósł o 32,3 proc. rocznie w ciągu najbliższych czterech lat – prognozuje Deloitte. Aby technologia stała się motorem zmian, w organizacji niezbędne jest umiejętne połączenie ze sobą kilku przełomowych innowacji.
0 1 0 6.02.2020Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaKobiety stanowią 29% kibiców sportowych. Są jednak dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki, jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widoczne jest większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań – wynika z raportu „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.
1 3 0 6.02.2020Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki HortexWystartowała trzecia odsłona kampanii marki Hortex z udziałem Mateusza Gesslera. Promuje nowy produkt – Danie chińskie.
0 1 0 6.02.2020Warszawska uchwała krajobrazowa pod lupą UOKiKUOKiK przygląda się warszawskiej uchwale krajobrazowej. Obawy urzędu budzi możliwość stworzenia monopolu jednej spółki – AMS i wyeliminowania z rynku wielu firm z branży reklamowej. Prezes UOKiK wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
0 1 0 5.02.2020Raport Meetrics: w IV kwartale 2019 r. widoczność reklam display w Polsce spadła, widoczność reklam wideo wzrosłaJak wynika z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, wskaźnik viewability reklam online w Polsce spadł w IV kwartale 2019 r. o 2 p.p., do poziomu 54%. Średnia wartość viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 p.p. Wynosi 58%. Jednocześnie na polskim rynku mocno wzrosły wskaźniki viewability dla reklam wideo, do poziomu 74% (wobec 69% w III kwartale).
0 1 0 5.02.2020Coalition for Better Ads ogłasza standardy dotyczące krótkich reklam wideo onlineCoalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa firm. Jednym z jej celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w Internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie reklam uważanych za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile. Teraz reguluje szczegółowo obszar wideo (treści do 8 minut).
3 5 0 5.02.2020Ruszyła kampania „Decathlon sprawdza się w sporcie”Marka sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła kampanię, w której nie obiecuje konsumentom, że przebiegnie za nich maraton czy zdobędzie szczyt. Zobowiązuje się jednak do tego, że jej sprzęt sprawdzi się w sporcie. W reklamach pokazuje sport w taki sposób, w jaki ludzie widzą go na co dzień, gdy wybierają się do parku pobiegać czy kibicują komuś na mecie.
1 2 0 5.02.2020Sebastian Kawa, mistrz świata w szybownictwie bohaterem kolejnej odsłony kampanii Pekao „Bierz życie za rogi”Wielokrotny mistrz świata w szybownictwie, Sebastian Kawa promuje ofertę Konta przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. 5 lutego bank rozpoczął odsłonę kampanii „Bierz życie za rogi” z udziałem tego pilota.
0 1 0 5.02.2020Rusza konkurs Design by Śliwka Nałęczowska 2020Rozpoczął się konkurs Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Zadaniem uczestników jest twórcze zinterpretowanie hasła „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!” i przygotowanie plakatu. Nagroda główna to 10 tys. zł. Najlepsze plakaty będzie można oglądać jesienią w przestrzeni miejskiej.