Wystartowała wakacyjna przedsprzedaż biletów na Imagination Day
  • 0
  • 0
16.07.2019

Wystartowała wakacyjna przedsprzedaż biletów na Imagination Day

Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day – w ograniczonej puli wakacyjnej. Podczas 9. edycji wydarzenia będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami. Eksperci i praktycy powiedzą, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.

Imagination Day skierowane jest do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. Stanowi okazję do posłuchania na żywo najbardziej utytułowanych osób z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki.

W tym roku prelegentami Imagination Day będą m.in.:

  • Anders Svensson – global design director, Nike, Nowy Jork
  • Pia Af Hällström – creative director & partner, Works, Helsinki
  • Thiago Cruz – global creative director, Publicis Italy, Mediolan
  • Amaya Coronado – CEO, Lola MullenLowe Spain, Madryt
  • Chris Chapman – head of art, Droga 5, Londyn
  • Vasjen Katro – artysta, graphic and UI/UX designer, Albania

Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na: www.imaginationday.pl.

Organizatorem Imagination Day jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

16 lipca 2019