Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”
  • 1
  • 0
16.07.2019

Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”

Ruszyła kampania promująca realizowany od piętnastu lat projekt „Škoda Auto Safety”. Tym samym marka kontynuuje temat bezpieczeństwa kierowców. Edukuje na temat prawidłowej jazdy na drogach i działania systemów asystujących dostępnych w jej portfolio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2019

AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOH

AMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.