Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”
  • 1
  • 0
16.07.2019

Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”

Ruszyła kampania promująca realizowany od piętnastu lat projekt „Škoda Auto Safety”. Tym samym marka kontynuuje temat bezpieczeństwa kierowców. Edukuje na temat prawidłowej jazdy na drogach i działania systemów asystujących dostępnych w jej portfolio.

Kampania „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo” prowadzona jest w telewizji, Internecie oraz na nośnikach cyfrowych dostępnych w salonach marki Škoda. Działania przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.

16 lipca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2019

AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOH

AMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.