LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”
  • 1
  • 1
16.07.2019

LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door wyposażone w szklany panel. Wystarczy w niego zapukać dwa razy, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi. Unika się w ten sposób podnoszenia temperatury w lodówce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2019

AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOH

AMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.

15 lipca 2019