LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”
  • 1
  • 1
16.07.2019

LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”

W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door wyposażone w szklany panel. Wystarczy w niego zapukać dwa razy, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi. Unika się w ten sposób podnoszenia temperatury w lodówce.

System podwójnych drzwi Door-in-Door ma pozwalać na łatwiejszy dostęp do podstawowych produktów, po które sięgamy najczęściej. Ma też zapobiegać częstym zmianom temperatury wewnątrz lodówki.

Działania prowadzone są z wykorzystaniem ogólnopolskich kanałów telewizyjnych oraz pakietu stacji tematycznych. Dodatkowo od 5 lipca trwają działania w wybranych kinach sieci NAM z wykorzystaniem 60-sekundowej wersji spotu.

  • Adaptacja kreacji na polski rynek: Agencja Warszawa
  • Zakup mediów: Arena Media Communications (Havas Media Group)
  • 1

16 lipca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2019

AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOH

AMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.

15 lipca 2019