Facebook zmienia komunikaty na temat targetowania reklam pokazywane użytkownikom
  • 0
  • 0
15.07.2019

Facebook zmienia komunikaty na temat targetowania reklam pokazywane użytkownikom

Facebook ogłosił dwie zmiany, które mają dać użytkownikom większą kontrolę nad tym, jakie reklamy wyświetlają się im na platformie.

Więcej informacji w sekcji Dlaczego widzę tę reklamę

Od kilku lat możliwe było sprawdzenie, dlaczego dana reklama wyświetliła się na Facebooku konkretnej osobie. Można było zyskać wgląd w ogólne kategorie targetowania, np. przynależność do określonej grupy demograficznej.

Teraz możliwe będzie również poznanie dokładniejszych danych mających wpływ na targetowanie, takich jak np. zainteresowania.

Why Am I Seeing This Ad?

Opublikowany przez Facebook Środa, 10 lipca 2019

Aktualizacja preferencji dotyczących reklam

Teraz sekcja Reklamodawcy i firmy zawiera dwie zakładki. Znajdują się w nich firmy, które wykorzystały posiadane dane kontaktowe do reklamowania się na Facebooku lub udostępniły je innym reklamodawcom.

Ad Preferences

Opublikowany przez Facebook Środa, 10 lipca 2019

15 lipca 2019