Hortex pierwszy raz z ambasadorem. Mateusz Gessler w kampanii mrożonych zup
  • 2
  • 8
16.09.2019

Hortex pierwszy raz z ambasadorem. Mateusz Gessler w kampanii mrożonych zup

Po raz pierwszy w historii firmy Hortex do działań reklamowych zaangażowany został ambasador. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler, szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2019

Identyfikacja wizualna Polski na Expo Dubai 2020

Zaprezentowano projekt identyfikacji wizualnej dla obecności Polski na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju. Prace, które stanowią punkt wyjścia do wszystkich kreacji tworzonych w ramach przygotowań do wydarzenia, przygotowała Leniva Studio. To ona zwyciężyła w konkursie na stworzenie znaku graficznego i systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski.