Nowa sieć nośników DOOH od Jet Line
  • 0
  • 1
17.09.2019

Nowa sieć nośników DOOH od Jet Line

Jet Line uruchamia nową sieć ekranów DOOH. More (Miejskie Okna Reklamowe) to sieć cyfrowych nośników outdoorowych, która w październiku startuje w Warszawie. Następnie pojawi się w kolejnych największych miastach w Polsce.

Powiększamy przestrzeń do komunikacji. Stworzyliśmy sieć miejskich ekranów w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Nazwaliśmy ją More, Miejskie Okna Reklamowe. Poszerzamy w ten sposób naszą ofertę DOOH o kolejne miejsca najpierw w Warszawie, a następnie w innych miastach – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

Sieć More uzupełni outdoorową ofertę Jet Line o nowe miejsca w centrach miast. Od momentu zakupu platformy MyLed w 2017 r. Jet Line rozwija cyfrową część oferty outdoorowej. Miejskie Okna Reklamowe to ekrany LCD 55 cali. Są montowane w witrynach lokali tak, aby informacje na nich wyświetlane były widoczne dla przechodzących obok nich pieszych oraz osób poruszających się po mieście na rowerach czy hulajnogach.

Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów. Ich uruchomienie to kwestia czasu potrzebnego do podjęcia decyzji o komunikacji i przygotowania reklamy. Sieć w całości jest zarządzana z jednego miejsca – biura Jet Line. Pierwsze kampanie reklamowe w sieci wystartują w październiku.

  • 1

Nowa sieć ekranów Jet Line

17 września 2019

16 września 2019