Piróg, Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i inni wrzucają do żółtego kosza
  • 1
  • 9
16.09.2019

Piróg, Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i inni wrzucają do żółtego kosza

5 września wystartowała kampania edukacyjna marki Żywiec Zdrój „Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze do żółtego kosza”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej w zakresie właściwej segregacji i recyklingu plastiku. Zaangażowali się w nią influencerzy, m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg czy Anna Dereszowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47248 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 września 2019