Zenith: czas oglądania treści wideo online osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie
  • 0
  • 0
17.09.2019

Zenith: czas oglądania treści wideo online osiągnie w Polsce w 2021 r. 70 minut dziennie

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 r. średnia czasu poświęconego na konsumpcję treści wideo w Internecie osiągnie w Polsce 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe. Globalnie przeciętny konsument będzie w 2021 r. oglądał wideo online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2019