0 0 0 0 0 8.03.2018Saatchi & Saatchi IS inwestuje w e-commerceAgencja Saatchi & Saatchi IS kontynuuje inwestycje w rozwiązania e-commerce i buduje dział design przeznaczony dla tej kategorii. Ponadto wyodrębnia ze struktury działu komórkę e-commerce innovation, odpowiedzialną za research i innowacje technologiczne. Strukturą zarządza Rafał Bauer, e-commerce design director.
1 40 0 0 0 8.03.2018Martyna Wojciechowska obok Fridy Kahlo i innych słynnych kobiet w kolekcji Mattela na 8 marca 2018Z okazji Dnia Kobiet Mattel zaprezentował nową kolekcję „Inspiring Women” w ramach projektu „Shero”. 17 lalek Barbie zostało opracowanych na wzór 17 kobiet o znaczących osiągnieciach w różnych dziedzinach aktywności. Wśród nich jest m.in. Frida Kahlo, Patty Jenkins czy Amelia Earhart. Uhonorowana została także Polka – Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 8.03.2018Codemedia z nowym wizerunkiem i hasłem „The new sense of communication”Dom mediowy Codemedia po zmianach w zarządzie i strukturze prezentuje nową strategię. Oparł ją na autorskim podejściu do analityki i planowania mediów.
0 1 0 0 0 8.03.2018Jerzy Dudek z 4Move Team wystartował w Runmageddon Sahara7 marca znany bramkarz, ambasador marki 4Move Jerzy Dudek wystartował w ekstremalnym biegu terenowym Runmageddon Sahara. Bieg potrwa 3 dni, rozgrywany będzie na pustyni w Maroku.
0 0 0 0 0 8.03.2018Coca-Cola wprowadzi do sklepów napój alkoholowyCoca-Cola po raz pierwszy w swojej ponad 125-letniej historii wprowadzi do sprzedaży osobną markę gazowanego napoju alkoholowego. Na razie tylko w Japonii.
0 1 0 0 0 7.03.2018Jet Line wdrożył wyniki badań widowni tablic Motorway 12 x 4 mJet Line zakończył i wdrożył pierwszy etap projektu badawczego „Badanie widowni tablic Motorway”. Tablice reklamowe w należącej do firmy ogólnopolskiej sieci Motorway 12 x 4 m zyskały nowy wskaźnik: liczebność widowni.
0 4 0 0 0 7.03.2018„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco8 marca rusza nowa kampania Tesco „Historie pisane smakiem”. Będzie prezentować historie, które pozwalają zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów.
0 5 0 0 0 7.03.2018Czy Polka jest strażniczką domowego budżetu? Wyniki badania SW ResearchJak Polki i Polacy widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące? Jak partnerzy czy współmałżonkowie postrzegają się nawzajem, jeśli chodzi o gospodarowanie budżetem? Mówią o tym wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research dla MAM – aplikacji do opłacania rachunków.
1 0 0 0 0 7.03.2018Kicaczki – bohaterowie najnowszej kampanii Intermarché do zdobycia za naklejki8 marca rusza przedświąteczna kampania Intermarché. Jej bohaterami są Kicaczki, czyli trzy animowane zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek.
0 1 0 0 0 7.03.2018Raport Mastercard: Polki coraz bardziej przedsiębiorczeMastercard zaprezentował drugą edycję raportu o przedsiębiorczości kobiet. Mastercard Index of Women Entrepreneurs (MIWE) potwierdza, że Polki są coraz bardziej przedsiębiorcze. Już 30,3% firm w naszym kraju jest zarządzanych przez kobiety.