0 1 0 21.05.2020Kaufland testuje koncept click & collectPod koniec maja Kaufland zamierza uruchomić nową usługę zdalnej rezerwacji produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie będzie testowane w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja zostanie dobrze przyjęta przez klientów, firma w krótkim czasie rozszerzy usługę na kolejne lokalizacje.
1 1 0 21.05.2020Ogólnopolska kampania Programu Polska BezgotówkowaFundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii zasięgowej skierowanej do przedsiębiorców prowadzących działalność handlowo-usługową. Kampania informuje o korzyściach wynikających z płatności bezgotówkowych oraz z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa.
1 2 0 21.05.2020„Przejdźmy na ty od Zera” – proponuje Krzysztof Hołowczyc w spocie Tyskiego 0,0%Ruszyła kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%. Kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Hasło działań brzmi: „Przejdźmy na ty od Zera”.
1 9 0 20.05.2020Ruszyła kampania promująca aplikację streamingową Empik Music„Słuchanie muzyki na własnych zasadach” – to główny przekaz startującej kampanii, która promuje aplikację do streamingu muzyki Empik Music. Działania mają charakter produktowo-wizerunkowy.
0 4 0 20.05.2020Airbnb i Bumble urozmaicają pierwsze randki za pomocą opcji Atrakcje onlineAby ułatwić nawiązywanie miłosnych relacji nieznajomym, portal Airbnb we współpracy z serwisem randkowym Bumble przygotował specjalną serię Atrakcje online. Ma ona czynić wirtualne randkowanie atrakcyjniejszym.
0 1 0 20.05.2020Mark Zuckerberg zapowiada Facebook Shops19 maja Mark Zuckerberg ogłosił uruchomienie funkcji Facebook Shops. Ma ona ułatwić firmom wystawianie produktów na sprzedaż na Facebooku i Instagramie.
0 1 0 20.05.2020Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy MastercardW ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.
0 1 0 19.05.2020OLX w wyniku afery z piosenką Kazika wycofa reklamy z TrójkiMarcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl poinformował w serwisie LinkedIn, że firma wycofa reklamy z rozgłośni Polskie Radio Program 3. To efekt afery związanej z 1998. notowaniem Listy Przebojów rozgłośni.
0 1 0 19.05.2020Head & Shoulders w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową” prowadzi treningiRuszyła akcja Head & Shoulders „Zacznij dzień z czystą głową”. Marka zachęca w niej do porannej rozgrzewki w towarzystwie znanych sportowców, prezenterów i aktorów.
0 1 0 19.05.2020Kolacja z manekinem – pomysł restauracji, by wypełnić pustkę w dobie koronawirusaAmerykańska restauracja The Inn at Little Washington, uhonorowana gwiazdką Michelin, przygotowała rozwiązanie, które ma sprawić, że klienci poczują się lepiej w pustym z powodu dystansu społecznego lokalu. Przy części stolików posadzi elegancko ubrane manekiny.