0 6 0 0 0 25.09.2019„Życie ma pierwszeństwo” – kampania edukacyjna dotycząca korytarza życia„Życie ma pierwszeństwo” to hasło kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Ma edukować kierowców w zakresie zasad tworzenia korytarza życia. Jednym z jej głównych elementów jest interaktywny spot.
0 4 0 0 0 25.09.2019Wavemaker: Chodakowska na równi z lekarzem największym autorytetem Polaków w kwestiach zdrowiaZdrowie jest dla Polaków jedną z największych wartości. Mimo to dość kontrowersyjne bywają ich sposoby dbania o nie. Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem – pokazuje „HealthWave”, badanie agencji Wavemaker. Polacy jako największy autorytet w kwestiach zdrowotnych równie często co lekarza wymieniali Ewę Chodakowską.
0 0 0 0 0 25.09.2019Czego polscy internauci szukają w Internecie o Netfliksie? Analiza MBridgeMBridge sprawdził, czego polscy użytkownicy Internetu poszukują w wyszukiwarce Google w kontekście Netflixa. Najpopularniejszym hasłem jest nazwa brandu, czyli Netflix – blisko 2 mln osób miesięcznie wpisuje ją do wyszukiwarki. Zdecydowanie rzadziej wpisujemy frazy związane z produkcjami, tzn. „Netflix filmy” (92 tys.) oraz „Netflix seriale” (50 tys.).
0 1 0 0 0 24.09.2019Mastercard pokazuje, jak smakuje „bezcenne”Podczas odbywającego się w październiku w Nowym Jorku Food Festivalu Mastercard zaprezentuje, jak smakuje „bezcenne”. Marka przygotowała makaroniki o smaku pasji i optymizmu. To element budowanej wielozmysłowej tożsamości marki.
0 7 0 0 4 24.09.2019Hellena zmienia logo i opakowania napojówHellena to jedna z najważniejszych marek koncernu spożywczego Colian. Właśnie zmieniła logo i wygląd opakowań. Ma to nadać brandowi napojów bardziej aspiracyjny image.
0 1 0 0 0 24.09.2019Przychody klubów 1 ligi piłkarskiej wyniosły w 2018 r. ponad 90 mln zł. Raków Częstochowa, GKS Katowice oraz Odra Opole na czeleŁączne przychody operacyjne klubów grających w rozgrywkach 1 ligi piłkarskiej w ubiegłym roku sięgnęły 90,6 mln zł. Dodatkowo wpłynęło do nich ponad 3,2 mln zł z tytułu transferów zawodników. Z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską wynika, że największym źródłem finansowania klubów są przychody komercyjne, które stanowią 77 proc. wszystkich wpływów. Tegoroczne zestawienie przychodów pierwszoligowców wygrał Raków Częstochowa, którego przychody w 2018 r. wyniosły niemal 11 mln zł.
0 4 0 0 0 24.09.2019Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Badanie Autopay ResearchPołowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców – wynika z raportu Autopay Research „Jak kupujemy w zagranicznych sklepach”. Badani zamawiają przede wszystkim z Chin (58 proc.), następnie z Niemiec (34 proc.), Wielkiej Brytanii (29 proc.) i Stanów Zjednoczonych (21 proc.).
0 2 0 0 0 24.09.2019„Zajrzyj do środka i zobacz, jak jest!”. Akademia Teatralna na outdoorze pokazuje, jak zmienia się klimatW Warszawie pojawił się niestandardowy słup. Powstał dzięki współpracy Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza i Warexpo. Aranżacja zrealizowana została według zwycięskiego projektu studentki II roku Wydziału Reżyserii – Patrycji Wysokińskiej. Mówi o zmianach klimatu.
0 3 0 0 0 24.09.2019Polki są skłonne zapłacić więcej za kosmetyki naturalne. Badanie SW Research93 proc. Polek z miast powyżej 250 tys. mieszkańców deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych. Przy czym co dziesiąta z ankietowanych używa wyłącznie takich preparatów – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie organizatorów targów kosmetyków naturalnych Ekocuda. Co kieruje Polkami, które coraz chętniej sięgają po kosmetyki inspirowane naturą?
1 0 0 0 0 24.09.2019Allegro startuje z nową platformą komunikacjiAllegro rozpoczęło działania według nowego formatu kreatywnego. Platforma ma płynnie zmienić komunikację z konsumentami, rozwijając znane z poprzednich kampanii pytanie „Czego szukasz?” do „Znajdź to, co najważniejsze teraz”. Ma to w sposób naturalny pokazywać istotę codzienności. Ta jest pełna zarówno wyczekiwanych i zaplanowanych chwil, jak i tych zupełnie nieprzewidzianych i zaskakujących.