„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain Jack - Marketing przy Kawie
„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain Jack
  • 1
  • 3
23.09.2019

„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain Jack

Marka Captain Jack wprowadza na rynek nowy wariant piwa: Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Towarzyszy temu kampania, w której uczestniczą influencerzy, m.in. raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy DJ Noz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2019