„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego - Marketing przy Kawie
„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego
  • 0
  • 1
23.09.2019

„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego

13 października zdecydujemy, w jakim kraju będziemy żyć. Ruszyła ponadpartyjna kampania Fundacji im. Stefana Batorego, która motywuje obywateli do pójścia na wybory.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2019

20 września 2019