Za co nastolatki lubią siebie? Film marki Under Twenty
  • 1
  • 5
23.09.2019

Za co nastolatki lubią siebie? Film marki Under Twenty

Marka kosmetyczna Under Twenty (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris) stworzyła film, który ma być manifestem samoakceptacji. Wypowiadają się w nim nastolatki, a także influencerka Katarzyna Gandor.

Opublikowany film to kontynuacja projektu Under Twenty „Lubię siebie”. Jego głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem samoakceptacji wśród młodych osób.

Marka stworzyła konkurs, w którym do wygrania były warsztaty z mentorkami: Karoliną Cwaliną oraz Katarzyną Gandor. Wybrane laureatki wystąpiły w filmie, w którym opowiadają o pasjach, samoakceptacji i postrzeganiu siebie.

Wspólnie z agencją oraz marką Under Twenty chcieliśmy stworzyć film, który w naturalny sposób będzie mówić o samoakceptacji. W filmie wystąpiły autentyczne dziewczyny, a nie aktorki. Bardzo zależało mi też na tym, aby to były w 100% ich wypowiedzi, a nie napisany scenariusz. Specyfika akcji i tematyka wymagały nieszablonowego podejścia i elastyczności. Produkcji filmu podjął się dom produkcyjny Truskavka.

Do końca trwania konkursu nie wiedzieliśmy, jakie osoby wezmą udział w warsztatach i filmie, co znacznie utrudniało proces preprodukcji czy tworzenia scenografii. Każda ze scen była wcześniej konsultowana ze zwyciężczyniami, tak aby jak najlepiej pokazać ich osobowości, pasje oraz charakter. Zależało nam także, żeby wszyscy dobrze czuli się na planie. Dlatego stworzyliśmy przyjazną atmosferę, która pomogła laureatkom się otworzyć – mówi Adrian Chudek (Hart & Viewfinder), reżyser oraz twórca koncepcji filmu.

Film oraz materiały przedstawiające jego bohaterki są dostępne w kanałach social media Under Twenty. Kampanię prowadzi agencja Albo Albo.

  • 5

„Lubię siebie” – deklarują nastoletnie uczestniczki kampanii kosmetyków

 

23 września 2019