Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci - Marketing przy Kawie
Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci
  • 1
  • 1
23.09.2019

Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci

Dziewięcioletnia Ella i siedmioletnia Caitlin napisały list, w którym proszą sieci fast food o zrezygnowanie z plastikowych zabawek dodawanych do posiłków dla dzieci. Burger King odpowiada na tę prośbę kampanią „Melt down”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2019