0 1 0 0 0 19.09.2019Brand24 wprowadza monitoring TikTokaOd 18 września Brand24 oferuje monitoring TikToka. Firma przeszukuje serwis pod kątem występowania hashtagów przy publikowanych filmach.
0 1 0 0 0 19.09.2019American Airlines przepraszają krakowian za spot z wódką, anonsujący nowe połączenie lotniczeTego lata American Airlines zainicjowały kampanię anonsującą nowe połączenia lotnicze z Chicago. Wśród nich loty do Krakowa. W spocie przedstawiono polskie miasto jako idealne miejsce do napicia się wódki. Teraz amerykański przewoźnik przeprasza mieszkańców.
0 0 0 0 0 19.09.2019UODO nałożył na Morele.net prawie 3 mln zł karyPrezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych nałożył na spółkę Morele.net karę w wysokości ponad 2,8 mln zł. To kara za niewystarczające zabezpieczenia organizacyjne i techniczne.
0 1 0 0 0 19.09.2019Lidl relaksuje miłymi dźwiękami w instagramowej kampaniiWystartowała kampania Lidla na Instagramie w formacie Instastory. Marka promuje produkty marek własnych w 15-sekundowych filmach. Wykorzystuje przy tym zjawisko ASMR.
0 4 0 0 0 19.09.2019Food truck dla oceanów, czyli akcja FrostyMarka mrożonek i paluszków rybnych Frosta wyprawiła w drogę food trucka, w którym zbierała środki na rzecz organizacji czyszczącej ze śmieci oceany. Pojazd pojawił się w Poznaniu i Warszawie.
4 3 0 0 0 19.09.2019„Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” – kampania reklamowa STSFirma bukmacherska STS ruszyła z kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”.
0 2 0 0 0 19.09.2019PGNiG nawiązało współpracę z amerykańskim youtuberem Ryanem SocashemAmerykański dziennikarz Ryan Socash odwiedził główną siedzibę PGNiG w Warszawie, kopalnię gazu Jasionka koło Rzeszowa oraz teren jednego z magazynów gazu. Był także na jednym z odwiertów na Podkarpaciu. Relacja z wizyty ukazała się na prowadzonym przez niego na YouTube kanale Kult America.
0 0 0 0 0 19.09.2019Rynek handlowy w aglomeracjach po pierwszej połowie 2019 r. Analiza firmy Colliers InternationalRynek centrów handlowych w największych polskich aglomeracjach jest dojrzały i dobrze rozwinięty. Około 10 mln konsumentów o rocznej sile nabywczej bliskiej 410 mld zł ma duże możliwości wyboru lokalizacji, oferty i formatu obiektu, w którym robi zakupy. Na koniec czerwca 2019 r. w ośmiu największych ośrodkach miejskich działało 215 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu 6,7 mln m2.
1 1 0 0 0 19.09.2019Stowarzyszenie Wiosna rozpoczęło kampanię „Odpowiadam dobrem”Postawa wolontariuszy programów społecznych Stowarzyszenia Wiosna zainspirowała powstanie kampanii „Odpowiadam dobrem”. W najbliższych tygodniach ma ona zachęcać do codziennego wybierania dobra, ale też zapoczątkować tak potrzebną dziś społeczną zmianę.
0 0 0 0 4 18.09.2019Gajos, Turnau, Łukaszewicz i inni zachęcają: „Nie świruj, idź na wybory!”Od kilku dni w mediach społecznościowych pojawiają się krótkie filmy pod wspólnym hasłem: „Nie świruj, idź na wybory!”. Zarówno znane osoby – m.in. Janusz Gajos, Grzegorz Turnau czy Olgierd Łukaszewicz – jak i zwykli internauci zachęcają w nich do oddania głosu 13 października.