Czego polscy internauci szukają w Internecie o Netfliksie? Analiza MBridge
  • 0
  • 0
25.09.2019

Czego polscy internauci szukają w Internecie o Netfliksie? Analiza MBridge

MBridge sprawdził, czego polscy użytkownicy Internetu poszukują w wyszukiwarce Google w kontekście Netflixa. Najpopularniejszym hasłem jest nazwa brandu, czyli Netflix – blisko 2 mln osób miesięcznie wpisuje ją do wyszukiwarki. Zdecydowanie rzadziej wpisujemy frazy związane z produkcjami, tzn. „Netflix filmy” (92 tys.) oraz „Netflix seriale” (50 tys.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2019

Przychody klubów 1 ligi piłkarskiej wyniosły w 2018 r. ponad 90 mln zł. Raków Częstochowa, GKS Katowice oraz Odra Opole na czele

Łączne przychody operacyjne klubów grających w rozgrywkach 1 ligi piłkarskiej w ubiegłym roku sięgnęły 90,6 mln zł. Dodatkowo wpłynęło do nich ponad 3,2 mln zł z tytułu transferów zawodników. Z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską wynika, że największym źródłem finansowania klubów są przychody komercyjne, które stanowią 77 proc. wszystkich wpływów. Tegoroczne zestawienie przychodów pierwszoligowców wygrał Raków Częstochowa, którego przychody w 2018 r. wyniosły niemal 11 mln zł.