Hellena zmienia logo i opakowania napojów - Marketing przy Kawie
Hellena zmienia logo i opakowania napojów
  • 0
  • 7
24.09.2019

Hellena zmienia logo i opakowania napojów

Hellena to jedna z najważniejszych marek koncernu spożywczego Colian. Właśnie zmieniła logo i wygląd opakowań. Ma to nadać brandowi napojów bardziej aspiracyjny image.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Andersen

5 lat temu

Patrząc po opakowaniach, Hellena aspiruje do miana króla polskich jarmarków.
Sorry Helleno, Twoje aspiracje są niewystarczająco wysokie.

Rozwiń komentarze

24 września 2019

  • 0
  • 1
  • 4
24.09.2019

Przychody klubów 1 ligi piłkarskiej wyniosły w 2018 r. ponad 90 mln zł. Raków Częstochowa, GKS Katowice oraz Odra Opole na czele

Łączne przychody operacyjne klubów grających w rozgrywkach 1 ligi piłkarskiej w ubiegłym roku sięgnęły 90,6 mln zł. Dodatkowo wpłynęło do nich ponad 3,2 mln zł z tytułu transferów zawodników. Z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską wynika, że największym źródłem finansowania klubów są przychody komercyjne, które stanowią 77 proc. wszystkich wpływów. Tegoroczne zestawienie przychodów pierwszoligowców wygrał Raków Częstochowa, którego przychody w 2018 r. wyniosły niemal 11 mln zł.